Paydaşlarımızın memnuniyet düzeyini ölçmek için memnuniyet anketleri hazırlanmış ve üç kategoride uygulanmaktadır.
- Akademik personel
- İdari personel
- Öğrenci
2023 yılı Genel Memnuniyet Anketi; 14.02.2024-03.03.2024 tarihleri arasında yapılmıştır. Analiz süreci tamamlanmıştır.
- 2023 yılı Genel Memnuniyet Anketi (Öğrenci) sonucu ----- %39,86
- 2023 yılı Genel Memnuniyet Anketi (İdari personel) sonucu ----- %52,38
- 2023 yılı Genel Memnuniyet Anketi (Akademik personel) sonucu ----- %72,93
2022 yılı Genel Memnuniyet Anketi; 02.02.2023-13.02.2023 tarihleri arasında yapılmıştır. Analiz süreci tamamlanmıştır.
SÖZ KONUSU DÖNEM, ÜLKEMİZDE YAŞANAN ÜZÜCÜ AFET NEDENİYLE KATILIM SAYISINA YANSIMIŞTIR.
Sene bazlı karşılaştırmalı Genel Memnuniyet Oranı ve katılımcı sayısı tablo halinde paylaşılmıştır.
2021 yılı Genel Memnuniyet Anketi; 24.01.2022-31.01.2022 tarihleri arasında yapılmıştır. Analiz süreci tamamlanmıştır.
2020 yılı Genel Memnuniyet Anketi; 17.02.2021-07.03.2021 tarihleri arasında yapılmıştır.
Karşılaştırmalı sonuçlar ve katılım oranları;
Not: Anketler, soru bazında detaylı analiz yapılarak, ankete yanıt veren ve anketi tamamlamış katılımcılar baz alınarak yapılmaktadır.
2019 yılı Genel Memnuniyet Anketi sonuçları:
- Akademik personel
- İdari personel
- Öğrenci
Not: Anketler, soru bazında detaylı analiz yapılarak, ankete yanıt veren ve anketi tamamlamış katılımcılar baz alınarak yapılmaktadır.
2019 yılı iyileştirme çalışmaları kapsamında;
- Akademik Personel, İdari Personel ve Öğrenci Genel Memnuniyet Anketi (GMA) sorularının gözden geçirilmesi konusunda Kalite Komisyon Üyelerimizden öneri ve/veya geri bildirimler alabilmek için odak gurup toplantılarının yapılmasına;
* Yabancı uyruklu öğrenci ve öğretim üyeleri için de anketlerin uygulanmasına,
* Yapılan tüm anketlerin Üniversiteye duyurulmasına ve yayılımının sağlanmasına
karar verilmiştir.
- İdari birimlerden geri dönüşler alınmıştır.
Bu sayfa Kalite Koordinatörlüğü tarafından en son 02.07.2024 15:29:25 tarihinde güncellenmiştir.